כנסים ואירועים

מלון הרודס תל אביב מזמין אתכם לערוך כנסים ואירועים על הים באווירה יוקרתית ומכובדת. אולמות אירועים במלונות הרודס מציעים יתרון פונקציונאלי, אסתטי וטכנולוגי לכל כנס או אירוע: סמינרים, סדנאות, חתונות, ימי עיון, מפגשים, ישיבות הנהלה, קבלות פנים, אירועים משפחתיים ועוד.

החללים הפנימיים של חדרי האירוח לכנסים ולאירועים תוכננו באופן מיוחד, כך שיחד עם שירות אדיב של צוות המלון ומבחר העזרים הטכנולוגיים, תיהנו מחוויה משודרגת בכל כנס או אירוע.

אולמות כנסים ואירועים

אולמות האירועים והכנסים בהרודס תל אביב מציעים אינטרנט אלחוטי ללא תשלום ואמצעי תקשורת ותצוגה מתקדמים. אולם ביאליק, הגדול מבין אולמות המלון, מותאם לאירועים חגיגיים ולכנסים של עד 300 משתתפים במבחר תצורות ישיבה.

לעומתו, את אולם חנה רובינא תוכלו לפצל לשני אולמות קטנים יותר ולערוך בהם אירועים באווירה אינטימית דוגמת סמינרים, ימי עיון ועוד. שטח האולם 156 מ"ר וניתן לארח בו עד 250 איש בתצורת קוקטייל או 60-120 אורחים בסידורי ישיבה נוספים.

חדר ישיבות אלתרמן

חדר ישיבות המתאים לפגישות עסקיות וישיבות מנהלים באווירה אינטימית עם נוף לים. החדר מרוהט עם שולחן, 8 כיסאות ואפשרות לכיבוד קל ושתייה.

חדר ישיבות רובין

חדר הישיבות רובין מתאים לישיבות הנהלה ופגישות עסקיות בהרכב של עד 14 משתתפים סביב שולחן אחד. החדר משקיף לים וכולל ריהוט יוקרתי וכן אפשרות לקבלת כיבוד קל ושתייה.

 

הלקוחות שלנו: 

לוגו

 

 

מנהלת הכנסים והאירועים של המלון

מיטל הרכס גרשון: ‎052-7335555 דוא"ל: MeitalGe@fattal.co.il

מנהלת הכנסים של רשת מלונות פתאל

טלי אזולאי: TaliAz@fattal.co.il

הכי משתלם להזמין באתר
  • לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
  • לפחות 10% הנחה נוספים לחברי מועדון שמיים
  • מזמינים עכשיו ומשלמים בהגעה למלון
  • אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני ההגעה
  • התחייבות למחיר הטוב ביותר
פוטר.לחץ אנטר לקפוץ על איזור זה