יצירת קשר ושאלות נפוצות

Chat Session Icon
צ'אט עם נציג
להתחלת שיחה
Email Us Icon
"אי-מייל"
Facebook Icon
פייסבוק
דברו איתנו
Phone SMS Icon
הודעת SMS
שלחו לנו הודעה ל 03-5110090
Phone Icon
טלפון
03-5110000
א-ה 8:30-20:00
ו' 8:30-13:00

פרטי מלונות

הרודס ים המלח
כתובת: נווה זוהר, אזור המלונות, ים המלח
טלפון להזמנות: 03-5110000
טלפון במלון: 08-6591591
פקס: 08-6591526
הרודס תל אביב
כתובת: רחוב הירקון 155, ת"א
טלפון להזמנות: 03-5110000
טלפון במלון: 03-5216666
פקס: 03-5271065
הרודס הרצליה
כתובת: רחוב העוגן 11, הרצליה
טלפון להזמנות: 03-5110000
טלפון במלון: 08-638000
פקס: 08-6380010
הרודס פאלאס אילת
כתובת: דרך הים 7, אילת
טלפון להזמנות: 03-5110000
טלפון במלון: 08-6380000
פקס: 08-6380010
הרודס בוטיק אילת
כתובת: דרך הים 7, אילת
טלפון להזמנות: 03-5110000
טלפון במלון: 08-6380126
פקס: 08-6380010
הרודס ויטאליס אילת
כתובת: דרך הים 7, אילת
טלפון להזמנות: 03-5110000
טלפון במלון: 08-6380127
פקס: 08-6380010

שאלות נפוצות

כאן תוכלו לקרוא כל מה שרציתם לדעת על החופשה הבאה שלכם
  • כיצד מתבצע התשלום עבור ההזמנה באתר הרודס?

    התשלום עבור הזמנה של כל מלון באתר מתבצע במלון בלבד בעת ההגעה לחופשה. הבטחת ההזמנה באתר תעשה על ידי כרטיס אשראי לביטחון בלבד.

  • מהם גילאי הילדים והתינוקות ברשת מלונות הרודס?

    ילד ייחשב מי שגילו בין 2-12 שנים ויחויב בתשלום בהתאם למחירון המלון.
    תינוק ייחשב מי שגילו עד 2 (שנתיים) – עבור ביטוח התינוק יגבה תשלום של 45 ₪ ללילה.

  • האם תוספת המחיר בין הרכב של זוג + ילד גבוהה כל כך ביחס להרכב של זוג + 2?

    כן. הרכב החדר משתנה ומצריך חדר אחר גדול יותר.

  • מה כלול במחיר החופשה?

    מחיר החופשה כולל את כל המתקנים והשירותים המצוינים תחת המלון או החדר – למעט אלה בהם מצוין כי השירות או השימוש במתקן כרוכים בתשלום נוסף.

  • כיצד מתבצע התשלום במלונות הרודס?

    התשלום במלונות מתבצע במזומן או עד 12 תשלומים ללא ריבית, בהתאם למחיר ההזמנה.

  • אם ניתן לקבל טלפונית את המבצעים שבאתר?

    לא. מבצעי האתר אינם מוצעים טלפונית והם ייחודיים להזמנות ישירות באתר הרודס.
    כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין המבצעים המוצעים במלונות הרודס השונים בארץ ולבצע הזמנה באופן קל ונוח. במידה ונתקלתם בבעיה טכנית או תקלה, תוכלו ליצור קשר עם תמיכת האינטרנט שלנו בטלפון 03-5110016/7.

  • הופיעה הודעה: "הרכב החדר ה-1 חורג מהרכב החדר הזמין במלון. אנו ממליצים לפצל את ההזמנה ל-2 חדרים או יותר". למה הכוונה?

    יש להזמין חדר עם דלת מקשרת או שני חדרים נפרדים – בהתאם לסוג המלון ומספר הנופשים בחדר.

  • הזמנתי חופשה והזנתי פרטי כרטיס אשראי. מתי מתבצע התשלום בפועל?

    הזנת פרטי כרטיס האשראי נעשית באתר פתאל ונועדה לצורכי ביטחון בלבד או במקרה של גביית דמי ביטול החופשה. החיוב על החופשה ייעשה תמיד במעמד הצ'ק אאוט במלון. חשוב לדעת: אתר פתאל נוקט באמצעי אבטחת מידע מתקדמים מסוגם כך שניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ללא כל חשש.

  • איך אדע שההזמנה שלי מאושרת?

    בסיום תהליך ההזמנה תופיע הודעה המאשרת את הזמנת החופשה.

  • האם ניתן לבקש בקשות מיוחדות דוגמת מיטות נפרדות או מזון לבעלי צרכים מיוחדים?

    כן, ניתן לציין בתהליך ההזמנה את בקשתכם. עם זאת, מילוי הבקשה ייעשה בהתאם לאפשרויות הקיימות במלון.

  • האם יש אפשרות להזמין מלון לשימוש במהלך היום בלבד – ללא לינה?

    לא, בכל חופשה שמזמינים באתר ישנו מינימום לילות.

  • עד איזה מועד ניתן לבטל חופשה ללא דמי ביטול?

    ניתן לבטל חופשה בהתאם לתקנון.

  • האם המחירים באתר מוצגים לאדם או לחדר?

    המחירים באתר הרודס מוצגים לחדר ללילה.

  • האם ניתן להזמין חופשה ללא כרטיס אשראי?

    לא. הזמנת חופשה אפשרית רק באמצעות כרטיס אשראי.

  • האם ניתן להזמין חופשה עם כרטיס אשראי שאינו שייך לי/אינו רשום על שמי?

    לא. כרטיס האשראי באמצעותו ביצעת את ההזמנה צריך להיות רשום על שמך.

  • בעת ההזמנה התבקשתי למסור את פרטי כרטיס האשראי. מדוע?

    פרטי הכרטיס ניתנים לביטחון בלבד ולצורך אימון בעל הכרטיס. החיוב על החופשה נעשה במלון בלבד.

  • באילו כרטיסי אשראי ניתן להזמין חופשה דרך האתר?

    רשת מלונות פתאל מכבדת את כל חברות האשראי בישראל – למעט דיינרס.

  • האם ההזמנה באתר מאובטחת?

    כן. אתר מלונות פתאל בכלל ומערכת ההזמנות בפרט מאובטחים היטב (אישור SSL של הרשת הופק על ידי חברת Geo Trust.

  • מהן שעות קבלה ועזיבת החדרים?

    קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00.
    עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, עד השעה 14:00 בשבתות וחגים.

    אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 150 ₪ לחדר בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.

  • האם ניתן לקבל חדר עם מיטת ילדים או עריסה לתינוק?

    ניתן להזמין חדר עם ספה נפתחת לילדים או מיטת תינוק בהתאם למדיניות המלון. בנוסף, יש לציין את הבקשה למיטת ילדים/עריסת תינוק בתהליך ההזמנה.

  • האם ניתן לבקש מיטה נוספת בחדר והאם תהיה תוספת למחיר?

    כן, בהתאם לסוג המלון וסוג החדר. יש לציין את הבקשה בתהליך ההזמנה. התוספת כרוכה בתשלום.

  • איפה מופיע מידע על נגישות לנכים במלון?

    מתחת לפירוט החדרים של כל מלון, תחת הכותרת "טוב לדעת".

  • היכן מופיעה רשימת האבזור המלא של החדר?

    בדף "חדרים" של כל מלון מופיעה רשימת האבזור המלא שתקבלו בחדר.

  • ניתן לעזוב בשעה מאוחרת יותר משעת הצ'ק אאוט?

    אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון ובהתאם לתפוסתו – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר, בתוספת תשלום של 150 ש"ח לחדר.

  • האם מותרת כניסה למלון עם חיות מחמד?

    כן, אך רק עם כלב נחייה לעיוורים.

  • היכן מופיעה כתובת המלון אליו הזמנתי חופשה?

    כתובת המלון מופיעה בראש העמוד של כל מלון באתר.

  • האם אפשר להזמין ארוחות ללא לינה?

    כן, ניתן להזמין דרך הקבלה- בתוספת תשלום

  • מהם גילאי הילדים והתינוקות ברשת מלונות הרודס?

    ילד ייחשב מי שגילו בין 2-12 שנים ויחויב בתשלום בהתאם למחירון המלון.
    תינוק ייחשב מי שגילו עד 2 (שנתיים) – עבור ביטוח התינוק יגבה תשלום של 45 ₪ ללילה.

  • האם תוספת המחיר בין הרכב של זוג + ילד גבוהה כל כך ביחס להרכב של זוג + 2?

    כן. הרכב החדר משתנה ומצריך חדר אחר גדול יותר.

  • מה כלול במחיר החופשה?

    מחיר החופשה כולל את כל המתקנים והשירותים המצוינים תחת המלון או החדר – למעט אלה בהם מצוין כי השירות או השימוש במתקן כרוכים בתשלום נוסף.

  • האם המחירים באתר מוצגים לאדם או לחדר?

    המחירים באתר הרודס מוצגים לחדר ללילה.

  • האם ניתן להזמין חופשה ללא כרטיס אשראי?

    לא. הזמנת חופשה אפשרית רק באמצעות כרטיס אשראי.

  • האם ניתן להזמין חופשה עם כרטיס אשראי שאינו שייך לי/אינו רשום על שמי?

    לא. כרטיס האשראי באמצעותו ביצעת את ההזמנה צריך להיות רשום על שמך.

  • בעת ההזמנה התבקשתי למסור את פרטי כרטיס האשראי. מדוע?

    פרטי הכרטיס ניתנים לביטחון בלבד ולצורך אימון בעל הכרטיס. החיוב על החופשה נעשה במלון בלבד.

  • באילו כרטיסי אשראי ניתן להזמין חופשה דרך האתר?

    רשת מלונות פתאל מכבדת את כל חברות האשראי בישראל – למעט דיינרס.

  • האם ההזמנה באתר מאובטחת?

    כן. אתר מלונות פתאל בכלל ומערכת ההזמנות בפרט מאובטחים היטב (אישור SSL של הרשת הופק על ידי חברת Geo Trust.

  • האם אפשר להזמין ארוחות ללא לינה?

    כן, ניתן להזמין דרך הקבלה- בתוספת תשלום

  • כיצד מתבצע התשלום עבור ההזמנה באתר הרודס?

    התשלום עבור הזמנה של כל מלון באתר מתבצע במלון בלבד בעת ההגעה לחופשה. הבטחת ההזמנה באתר תעשה על ידי כרטיס אשראי לביטחון בלבד.

  • כיצד מתבצע התשלום במלונות הרודס?

    התשלום במלונות מתבצע במזומן או עד 12 תשלומים ללא ריבית, בהתאם למחיר ההזמנה.

  • אם ניתן לקבל טלפונית את המבצעים שבאתר?

    לא. מבצעי האתר אינם מוצעים טלפונית והם ייחודיים להזמנות ישירות באתר הרודס.
    כל שעליכם לעשות הוא לבחור בין המבצעים המוצעים במלונות הרודס השונים בארץ ולבצע הזמנה באופן קל ונוח. במידה ונתקלתם בבעיה טכנית או תקלה, תוכלו ליצור קשר עם תמיכת האינטרנט שלנו בטלפון 03-5110016/7.

  • הופיעה הודעה: "הרכב החדר ה-1 חורג מהרכב החדר הזמין במלון. אנו ממליצים לפצל את ההזמנה ל-2 חדרים או יותר". למה הכוונה?

    יש להזמין חדר עם דלת מקשרת או שני חדרים נפרדים – בהתאם לסוג המלון ומספר הנופשים בחדר.

  • הזמנתי חופשה והזנתי פרטי כרטיס אשראי. מתי מתבצע התשלום בפועל?

    הזנת פרטי כרטיס האשראי נעשית באתר פתאל ונועדה לצורכי ביטחון בלבד או במקרה של גביית דמי ביטול החופשה. החיוב על החופשה ייעשה תמיד במעמד הצ'ק אאוט במלון. חשוב לדעת: אתר פתאל נוקט באמצעי אבטחת מידע מתקדמים מסוגם כך שניתן להזין את מספר כרטיס האשראי ללא כל חשש.

  • איך אדע שההזמנה שלי מאושרת?

    בסיום תהליך ההזמנה תופיע הודעה המאשרת את הזמנת החופשה.

  • האם ניתן לבקש בקשות מיוחדות דוגמת מיטות נפרדות או מזון לבעלי צרכים מיוחדים?

    כן, ניתן לציין בתהליך ההזמנה את בקשתכם. עם זאת, מילוי הבקשה ייעשה בהתאם לאפשרויות הקיימות במלון.

  • האם יש אפשרות להזמין מלון לשימוש במהלך היום בלבד – ללא לינה?

    לא, בכל חופשה שמזמינים באתר ישנו מינימום לילות.

  • עד איזה מועד ניתן לבטל חופשה ללא דמי ביטול?

    ניתן לבטל חופשה בהתאם לתקנון.

  • מהן שעות קבלה ועזיבת החדרים?

    קבלת חדרים: החל מהשעה 15:00.
    עזיבת חדרים: עד השעה 11:00 בימי חול, עד השעה 14:00 בשבתות וחגים.

    אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון יוכלו לעשות זאת במלון ביום ההגעה במעמד ה-Check In; הארכה כאמור תהיה בכפוף לאישור המלון, בהתאם לתפוסתו וכן בתוספת תשלום של 150 ₪ לחדר בימי שבת (על בסיס לינה בלבד), וזאת עד לשעה 20:00 לכל היותר.

  • האם ניתן לקבל חדר עם מיטת ילדים או עריסה לתינוק?

    ניתן להזמין חדר עם ספה נפתחת לילדים או מיטת תינוק בהתאם למדיניות המלון. בנוסף, יש לציין את הבקשה למיטת ילדים/עריסת תינוק בתהליך ההזמנה.

  • האם ניתן לבקש מיטה נוספת בחדר והאם תהיה תוספת למחיר?

    כן, בהתאם לסוג המלון וסוג החדר. יש לציין את הבקשה בתהליך ההזמנה. התוספת כרוכה בתשלום.

  • איפה מופיע מידע על נגישות לנכים במלון?

    מתחת לפירוט החדרים של כל מלון, תחת הכותרת "טוב לדעת".

  • היכן מופיעה רשימת האבזור המלא של החדר?

    בדף "חדרים" של כל מלון מופיעה רשימת האבזור המלא שתקבלו בחדר.

  • ניתן לעזוב בשעה מאוחרת יותר משעת הצ'ק אאוט?

    אורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון מראש יוכלו לעשות זאת במעמד ההגעה בעמדת הקבלה. ההארכה תהיה בכפוף לאישור המלון ובהתאם לתפוסתו – וזאת עד לשעה לאחר צאת השבת / החג לכל היותר, בתוספת תשלום של 150 ש"ח לחדר.

  • האם מותרת כניסה למלון עם חיות מחמד?

    כן, אך רק עם כלב נחייה לעיוורים.

  • היכן מופיעה כתובת המלון אליו הזמנתי חופשה?

    כתובת המלון מופיעה בראש העמוד של כל מלון באתר.

כתבו לנו - נשמח לשמוע מכם

אנחנו נשתדל לענות תוך 48 שעות
הכי משתלם להזמין באתר
  • ביטול הזמנה בהתאם לתקנון
  • לפחות 5% הנחה למזמינים אונליין באתר
  • לפחות 10% הנחה נוספים לחברי מועדון פתאל וחברים
  • מזמינים עכשיו ומשלמים בהגעה למלון
פוטר.לחץ אנטר לקפוץ על איזור זה